reklama

Perly sviniam, alebo ako sa vychováva elita národa

Úbohé zblúdilé po vedomostiach bažiace duše, s nádejami vyhľadávajúce svätostánky kultúry a vzdelania v dobrej viere zakotvia v akejsi inštitúcii zvanej gymnázium, dúfajúc, že sa im dostane duchovného chleba tak potrebného pre ich osobný rast a uplatnenie v drsnom svete... a takto to potom dopadne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ešte sa pozri, či triedna kniha nie je v telesnom kabinete. Keby tam bola, tak zabijem telocvikárky. Aj keď majú viacej sily ako ja.

Išiel sa opýtať na štvrtú hodinu a O. mu povedala, nech sa príde opýtaťpo štvrtej hodine.

Idem robiť prezenciu chýbajúcich.

Čo je kruh? Vyfarbená kružnica.

Ja tieto hodiny nezvládam, ja to priznávam. Dokvákame to do konca roka. Nemohol som ovplyvniť, že N. bola tehotná.

Som benevolentný, ale nechcem nikohovyhodiť von oknom cez mrežu a nedám si skákať po hlave.

Salome chcela znásilniť Jána Krstiteľa, ale v mene Ježiša Krista sa munepostavil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dajte si dole tú baretku, lebo vám ju stiahnem z hlavy aj so skalpom.

Odmena je vatikánska mena, na porade ma ani neopľujú.

V konečnom dôsledku by z teba mohol vzniknúť takýto trimetylamín.

Kto si myslí, že má jednotku? (učiteľka po tom, čo sa priznala, že stratilapísomky)

U Toto sú akože guličky.

Ž To sú akože guličky, alebo naozajguličky?

U Tak to sú akože guličky, ale môžuto byť normálne guličky.

Ty dostaneš päťku a nezmaturuješ. Takto som sa rozhodla pri tebe.

Je to nechutné, darmo, keď sa na seba na chodbe lepia ako muchy.

Kde je R? Porušuje pravidlá, ja užzačnem fyzicky ubližovať študentom.

R, ty naserieš aj mŕtvolu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pochybujem, že na pohrebe sa niekto prechádza okolo truhly (slovenčinárkareagujúca na Ako chutí moc).

Viem, že každého asi kvadratické rovnice s parametrom neuspokoja,chlapci..

Lucia Masárová

Lucia Masárová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovaná interiérová dizajnérka, vášnivá tanečnica, turistka a hedonistka Zoznam autorových rubrík:  DizajnSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu