reklama

Desať najdôležitejších osôb na svete

Desať najdôležitejších osôb na svete  K zostaveniu tohto rebríčka ma inšpiroval dnešný stret s jedným milým fúzatým ujom vrátnikom.  Vykračujem si do jednej firmy, v ktorej ako každý piatok mám mať hodinu angličtiny. Už rutinne prejdem cez dvere na fotobunku, adresujem srdečný pozdrav smerom na vrátnicu a vyštartujem k turniketom.  Tentokrát však moje rozbehnuté telo narazí na tvrdý odpor kovovej konštrukcie.  Má to na svedomí vrátnik.  Pýta sa ma, kto som, čo som, čo tam hľadám.  Po dvoch minútach objasňovania a snaženia rozpomenúť si na presné znenie názvu firmy ( akoby v tom areáli bola viac ako jedna realitka ) ma napokon deduško blahosklonne pustí, usúdiac, že tá slečna v ružovom svetríku asi teda nebude žiadny zlodej, čo chce ukradnúť popolníky spred dverí.  Opúšťajúc priateľské prostredie vrátnice si hneď vybavujem množstvo ľudí, ktorí v tom či inom zmysle pripomínajú dnešného uja vrátnika.  Hrdo Vám predkladám výsledok svojich úvah: rebríček najdôležitejších osôb na svete (ďalej NONS).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 10. miesto: spektábility,magnificencie, honorability

Každý, kto bol aspoň raz na promócií, vie, o čom hovorím. Páni a občas aj dámy v dlhých čiernycha červených kostýmoch a baretkách, niektorí ozdobení aj ťažkýmirapperskými reťazami, honosne sa nesúci po aule za zvukov veľkolepých fanfár. Jaosobne pri tejto promenáde obvykle len ťažko zadržiavam smiech. Na obhajobu –ít a –cencií však musím predniesťniekoľko pádnych argumentov. Po prvé, narozdiel od ďalších figúrok figurujúcich v mojom rebríčku, oni si svojichpäť minút slávy tvrdo oddreli celoživotným štúdiom a výskumom, prípadnehandrkovaním sa s nevďačnými študentmi. Po druhé, promócie sa obvyklekonajú v letných mesiacoch a v tých habitoch im musí byť vážneteplo. A nakoniec po tretie, mnohí z nich počas promócie zažívajúúplne rovnaký kŕč ako ja, oni sa akurát  musia viac kontrolovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 9. miesto: ďalšie –ity:celébrity

Túto skupinu obyvateľstva zrejme nemusím bližšie špecifikovať. Sú to tí nešťastní ľudia, ktorí výmenou zarelatívne slušný plat stratili to, na čom si ja a väčšina ľudí veľmizakladá: súkromie. Keď idú na nejakúrecepciu, nemôžu sa ani schuti najesť, lebo by na druhý deň našli seba s polootvorenýmiústami plnými neidentifikovateľnej masy a škrečkovskými lícami na titulnejstránke najdôveryhodnejšieho slovenského média. Keď im náhodou vykukne prsník (čo,slečny, priznajme si, sa už stalo asi mnohým), hneď nad tým slintajú všetcichlapi pri pive v krčme a ak si nebodaj na dve akcie oblečú tie isté šaty,ktoré nestáli aspoň päťdesiat tisíc korún, stanú sa predmetom diskusie tiet,ktoré obsadili vyššie priečky rebríčka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 8. miesto: bizipodnikatelia

Predovšetkým v Bratislave veľmi známy druh. Páni rôzneho vzhľadu (niektorí v obleku,niektorí vo vyťahanom tričku a šľapkách) vysedávajúci v kaviarňach a pretekajúcisa v čo najkvetnatejšom opise svojich denných príjmov (a ja som chytiltaaaaaakkuuuuuu rybu) a vkuse čosi hučiaci do mobilu („Milión? No tak kvôlitomu ani zadok nezdvihnem, pche“). Realita je však často taká, že páni podnikatelia sa každý večer vracajúdo paneláku pod papuču a na dovolenke boli nanajvýš na Duchonke.

Pokračovanie sa nezadržateľne blíži... 

Lucia Masárová

Lucia Masárová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovaná interiérová dizajnérka, vášnivá tanečnica, turistka a hedonistka Zoznam autorových rubrík:  DizajnSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu